Monday, November 24, 2008

Cinta @ Skype ?

Cakap pasal cinta ni mmg payah...Macam aku sendiri pun sama jugak...Banyak pengalaman dikecewakan dan mengecewakan...dan aku jenis yg pemalu bila berdepan dengan lelaki...Kalo bercakap pun hanya utk hal2 yg penting .....Betul ke aku nih?? Pendek kata, aku ni bukanlah jenis yg melayanzz....

Last sekali aku rasa ade perasaan ingin syg tuh dr seorg teman SKYPE aku...dah dkt setahun jugak kitorg kawan...selalu SKYPE dan kdg2 kitorg videocall...Dia pun byk gak mcm bg hint2 tp at last dia mcm lari je...aku ke yg poyo? lantaklah....

Now aku tgh befriend dgn someone yg very hensem n cute ikut padangan mata aku laa....Sarawakian ....now tgh keje abroad..Teman SKYPE gak...tp skrg dah jd mcm bercinta lak..mmg akan sentiasa berwebcam...

Mmg rasa dia ni ellaki yg baik...sbb banyaklah test yg aku dah buat pada dia dll... Tapi satu je masalah yang aku ade...Dia non-Muslim...

No comments: